TŁUMACZ - TRANSLATOR
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Twoje dane będą przetwarzane zgodnie z naszą polityką prywatności
Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 880880450.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Opis procedury reklamacji: 

    Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem: prezentownia24@tlen.pl,     lub w formie pisemnej na adres do reklamacji Sprzedawcy (jw). 

    Adres do reklamacji: CENTRUM POPRAWY ZDROWIA, ul Aluzyjna 33F/508; 03-149 Warszawa.

    1. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 

             - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, nr konta
             - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, kopię faktury
             - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, 
             - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 

       Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 

      Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

    2. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 14 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
    3. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

     

    W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: prezentownia24@tlen.pl lub telefonicznie:

  2.  Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. 

 

Zwrot produktów, odstąpienie od umowy

Prawo odstapienia od umowy

 Zgodnie z obowiazujaca ustawa z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827) Konsument ktory zawarl umowe z przedsiebiorcą na odleglosc moze w terminie 14 dni od niej odstapic bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztow z wyjatkiem kosztow okreslonych w Ustawie jak np. bezposredni koszt zwrotu.

 Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

W/w prawo odstąpienia od umowy nie ma zastosowania w przypadku z czynności prawnej (zakupu): przedsiębiorcy od osoby prywatnej bądź jednej osoby prywatnej od innej osoby prywatnej.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Adres do zwrotu: CENTRUM POPRAWY ZDROWIA, ul Aluzyjna 33F/508; 03-149 Warszawa. 
  2. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  3. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  4. W ciągu 14 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  5. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 14 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.

 

Procedura zwrotu - patrz Regulamin:  (Prawo odstąpienia od umowy-zwroty)

 

 Każdy problem zawsze staramy się rozwiązać w sposób satysfakcjonujący obie strony. Towary oferowane w sklepie staramy się, gdzie to możliwe (np. towar nie jest zaplombowany fabrycznie itp.) - sprawdzać przed wysyłka; jeśli coś by nie działało - mogło coś się stać w transporcie - różne rzeczy się zdarzają...  Nie należy wtedy upadać na duchu:-), tudzież poddawać się   rozpaczy:-) Jeśli z produktem, który otrzymałeś są jakieś problemy - skontaktuj się z nami - a na pewno rozwiążemy ten problem pozytywnie:-) 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl