RABAT 2% DLA NOWYCH KLIENTÓW (przy kolejnych zakupach jeszcze większe)MOŻLIWY ZAKUP NA RATY. Zamówienia telefoniczne, tel. 880.880.450

Reklamacje i zwroty

Reklamacje

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności pracownika poczty - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji. Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Opis procedury reklamacji: 

    Adres do zwrotow i reklamacji: Agencja Info-Service, ul. Świętokrzyska 31/33, skr. 336, 00-950 Warszawa. 

    Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem: prezentownia24@tlen.pl,     lub w formie pisemnej na adres do reklamacji Sprzedawcy (jw). 

    Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 

           - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, nr konta
           - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, kopię faktury
           - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, 
           - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 

     Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 

    Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

  2.  Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.  

 

Prawo odstąpienia od umowy; zwrot produktów

 Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Procedura zwrotu - patrz Regulamin:  (Prawo odstąpienia od umowy)

 

 Każdy problem zawsze staramy się rozwiązać w sposób satysfakcjonujący obie strony. Towary oferowane w sklepie staramy się, gdzie to możliwe (np. towar nie jest zaplombowany fabrycznie itp.) - sprawdzać przed wysyłka; jeśli coś by nie działało - mogło coś się stać w transporcie - różne rzeczy się zdarzają... Nie należy wtedy upadać na duchu:-), tudzież poddawać się   rozpaczy:-)  Jeśli z produktem, który otrzymałeś są jakieś problemy - skontaktuj się z nami - a na pewno rozwiążemy ten problem pozytywnie:-) 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklepy internetowe AZ.pl